8 – דרכים לשילוב מוצלח של קידום אורגני עם ממומן

רבים מתייחסים ל- SEO ו- PPC כאל אסטרטגיות נפרדות לחלוטין. אמנם תחומים אלה שונים במובנים רבים, אך יועיל לחשוב על SEO ו- PPC כמו על שני הצדדים של אותו מטבע: חיפוש. ישנן דרכים רבות שבהן SEO ו- PPC משלימים זה את זה, ומובילים לאסטרטגיית חיפוש מוצלחת יותר. שקלו את שמונה הדרכים האלו, שמאפשרות לאסטרטגיה משולבת של SEO ו- PPC להיות יותר מסכום חלקיה.

אנליזה לאתרי אינטרנט

1. נראות

היתרון הברור ביותר של שילוב תכונות של SEO ו PPC הוא הוספת חשיפה בדפי תוצאות (SERPs) של מנוע החיפוש. לקוחות מתפתים לעתים קרובות להפחית את ההשקעה ב- PPC כאשר מונח החיפוש מדורג במקום ראשון. עם זאת, חשוב לזכור כי שתיים או שלוש הופעות בחלק העליון של הדף הן של מודעות PPC. השליטה בתוצאות החיפוש האורגניות והמשולמות תגדיל מאוד את התנועה ותגדיל את הנוכחות המבוססת שלכם בשוק המסוים.

2. שיתוף נתוני מילות מפתח

הפעלה במקביל של קמפיינים אורגניים ו- PPC מאפשרת להכפיל את כמות הנתונים לביצוע אנליזה. קבעו אילו מילות מפתח אורגניות ו- PPC הן בעלות שיעור ההמרות הגבוה ביותר, והשתמשו במידע זה כדי לבצע אופטימיזציה של האסטרטגיה הכוללת שלכם.

3. השתמשו בביצוע מודעת תוכן מקפיין ממומן הטוב ביותר שלכם כדי לעדכן את אסטרטגיית התוכן האורגני.

מה שעובד עבור PPC נכון לעתים קרובות עבור SEO. על ידי קביעת אילו מודעות PPC מניבות את רוב ההמרות, תהיה לכם אפשרות לדעת מהם תגי הכותרת, תיאורי meta ותוכן הדף שמתאימים לדפים שאתם רוצים לדרג באופן אורגני. היתרון של שימוש מודעות PPC במטרה לבדוק את תכונות הדף היא המיידיות של התוצאות. אפשר לדעת מהר יחסית מה עובד ומה לא, בעוד בדיקות אורגניות של כותרות ומטא תגים יכולות לארוך זמן רב.

4. שלבו הזנות מסחר אלקטרוני בתוצאות של Ads

גוגל עושה כמה דברים די מגניבים כשזה מגיע למסחר אלקטרוני. כעת תוכלו לקשר דפי מוצר ספציפיים למודעות PPC. המודעה תציג את המוצר, לעתים קרובות עם ביקורות, ותעביר את המשתמש ישירות לדף המוצר, שבו אפשר לבצע רכישה. זוהי דרך מצוינת לדחוף את מאמצי הקידום של E-Commerce.

5. השתמשו בחיפוש באתר כדי לעדכן מילות מפתח PPC

קידום ממומן בגוגל

המטרה העיקרית של פרסום PPC היא להבין באילו מילות מפתח משתמשים הלקוחות שלכם במטרה למצוא את המוצר או השירות. הפעלת חיפוש באתר שלך באתר וניתוח המונחים שבהם נעשה שימוש תכוף יכולים לספק תובנה חשובה לצרכי הלקוחות ולהרגלי החיפוש שלהם.

6. מלחמה ב- PR שלילי

מדי פעם, מישהו יעלה אינפורמציה שלילית על החברה שלכם. במקרים כאלה, השילוב של PPC ו- SEO מאפשר שליטה בהפחתת הנזק. העיקרון דומה לנקודה הראשונה ברשימה זו: חשיפה. ביכולתכם להנחות את הדיון בצורה יעילה יותר אם אתם שולטים בתוצאות SEO ו PPC עבור מונח מסוים. דוגמא נפלאה נראתה בתקופת זיהום השמן במפרץ הגולף. במשך זמן מה לאחר מכן, BP שילמו עבור מודעות PPC מקושרות לביטוי מפתח . “oil spill” מודעת ה- PPC הובילה לדף באתר של BP שעסק בנושא מאמץ הניקוי. הם רצו לוודא כי בכל פעם שמישהו מחפש את הביטוי, המודעה תוצג בחלק העליון של דף תוצאות החיפוש. השתמשו בטכניקה זו כדי לעזור לספר את הצד שלכם.

7. חשיפה במדיה חברתית

נוף המדיה החברתית משתנה באופן דרמטי, וחלק מהשינוי הזה הוא הופעתן של הזדמנויות פרסום ממוקדות. אתרים כמו Facebook, LinkedIn ו- YouTube (בבעלות Google) יכולים להציג מודעות הממוקדות לקבוצות ספציפיות של אנשים. באמצעות פרופיל המשתמש של Facebook, ניתן להציג מודעה רק לבני 22 שנה המתגוררים בקנזס סיטי ומעוניינים באופנועים ובגננות. זו יכולה להיות קבוצה קטנה, אבל ממוקדת. הנתונים שאתם אוספים ממסעות פרסום אלה עשויים לחשוף פרטים מפורטים על קהל היעד שלכם, ולעזור לשפר את האסטרטגיה הכוללת של SEO.

8. בחינת אסטרטגיות מילות מפתח אורגניות עם PPC

מודעות PPC הן דרך מצוינת לחדד את אסטרטגיית מילות המפתח האורגניות שלכם. ככל שאסטרטגיית מילות המפתח האורגניות שלכם מתפתחת לטווח ארוך, בידקו את שיעור ההמרה של המילים שאתם רוצה לדרג עם מודעות PPC. תקבלו משוב מיידי על האפקטיביות של מילות המפתח האורגניות שאתם מחפשים, ותוכלו להתאים את האסטרטגיה שלכם בהתאם.