שאלות ותשובות מאת חברה לשיווק דיגיטלי

מה זה קידום ממומן PPC?

PPC הוא בעצם תשלום עבור כל קליק. שיטה זו פופולרית מאד בעסקים מאחר והיא נתפשת כגישה הכי קלה וניתן לבצע שינויים במהלך הקמפיין ועלותו נמוכה. חשוב מאד לשים לב שלמרות התואר הנוצץ שPPC  צבר, שימוש לא נכון בו יכול להוביל קמפיינים לכישלון. עסקים רבים מדי מסתמכים על גישה של ניסוי וטעיה כדי להשיג את מטרתם והדרך הכי טובה להבטיח את יעילות שיטת הPPC היא לתת למקצוענים לדעת את העבודה. הגיע הזמן להפסיק לבזבז כסף על קמפיינים מיותרים ולא מועילים ולפנות לחברות מקצועיות שמתמקצעות בתחום הזה ויובילו את העסק שלך למצב של מינימום הוצאות ומקסימום רווח מאחר וכל הקמפיינים שלנו בשיטת תשלום פר קליק כוללים עלויות שנגבות ע"י ספקי PPC.

מה זה קידום אורגני SEO?

קידום אורגני או בשמו השני SEO זה נעצם ניתוח אתר על ידי אופטימיזציה נכונה והתאמתו למנועי החיפוש. בצורה זו ניתן להגביר את כמות המבקרים באתר באופן משמעותי, ובאופן זהה להגדיל מכירות, למקסם רווחים ולקדם נוכחות עסקית מוגברת ברחבי רשת האינטרנט.

גוגל שם את האתר שלי "בעונש". מה עלי לעשות?

כשמדובר בהוצאת ענישה של אתר בגוגל יש מספרים דברים שצריך לעשות. לאחר שננתח את נתוני ה-SEO של אתרך המאפשרים לזהות את סוג הענישה שהוטלה עליו, בעצם נוכל לפתח תוכנית הבראה מקיפה. במילים אחרות ופשוטות יותר, אנחנו בעצם נתווה את הצעדים שלדעתנו יש לבצע בכדי לבטל את השפעת הענישה של גוגל. צעדים אלו כוללים חסימה או הסרה של קישורים נכנסים או שינויים מהותיים בתכני האתר. בנוסף נסיר ונוסיף תכנים או חסימת תכנים או אינדוקס (נפח כמותי של ערכים, הפעולה שמוסיפה עוד ערכים לאינדקס) או להיפך, נסיר תכנים שנראים כלא רצויים, זאת כמובן בהתאם לצורך. חברת SEO Analytic כוללת אנשי מקצוע בעלי רקורד מעולה באבחון מצבי ענישת אתרים ותמצאים היטב בפיתוח תוכניות הבראה המאפשרות לשקם את התנועה האורגנית של אתרכם ולהשיבו לתפקוד מלא.

על מה חשוב להקפיד בשיווק ברשתות חברתיות?

שיווק העסק ברשתות חברתיות חשוב מאד, על כן צריך לשים לב למספר דברים חשובים אשר יעזרו לכם להגיע לחשיפה הרבה יותר גדולה למגוון קהלים:

קהל ויעד- חשוב מאד שתגדירו את קהל היעד שלכם; ככל שקהל היעד שלכם יוגדר יותר טוב, כך תוכלו להתמקד בדברים הנכונים ולהגיע להרבה יותר לקוחות ובכך למקסם רווחים במינימום עלות. ברגע שאתם יודעים להגדיר את קהל היעד שלכם תגיעו לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים אשר מעוניינים במוצר או בשירות שאתם מציעים.

מטרות וציפיות השיווק - הגדירו את מטרות חשובה זאת כדי להגיע לתוצאות הרבה יותר מהר. ברגע שיש לכם מטרות מהשיווק כך תוכלו לדעת כיצד לכוון את החברה המשווק. שיתוף פעולה זה לא רק שיניב תוצאות רווחיות, הוא גם יחסוך הרבה קצרים בתקשורת.

יעדים מדידים- שימו לב כי יעדי העסק שלכם חייבים להיות מדידים, אחרת החברה המשווקת לא תוכל להשיג את המטרות שלכם מלכתחילה. במידה והחלטתם לדוגמא להגדיל את מספר הלייקים בדף העסקי של העסק בפייסבוק, חשוב מאד שיהיה מספר לייקים מוגדר ומדיד אליו אתם רוצים להגיע מהסיבה הפשוטה שכמו כל בני האדם, אם אנו לא רואים את המטרות שלנו אל מול עינינו יהיה לנו קל לחרוג מהן וללכת סביבן ובכך להפסיק המון דברים שהיינו יכולים להרוויח.

חברה לשיווק דיגיטלי, איך יודעים איזו חברה לבחור? 

בשביל לבחור חברה לשיווק דיגטלי בראש שקט אני ממלצים לקרוא ביקורות אמיתיים של לקוחות החברה :) 

לקריאת ביקורות של לקוחתינו הקליקו כאן , כל הביקרות שנכתבו עלינו נבדקו ואומתו על ידי חברת מדרג!