טרנדים לשיווק דיגיטלי ב-2023

טרנדים לשיווק דיגיטלי ב-2023

רגע לפני שנצלול אל תוך עולם השיווק הדיגיטלי והמגמות החדשות לשנת 2023 דבר אחד כבר אפשר לומר בפה מלא והוא שהאינטרנט הפך להיות פלטפורמת הפרסום המובילה לכל בית עסק בארץ ובעולם. אם עד לפני עשור אנשי עסקים עוד היו סקפטיים ועד לפני כמה שנים רק החלו לנסות את האינטרנט, הקימו אתרים, החלו לפרסם ולקדם את השירותים שלהם, הרי שכיום אין מקום לספק. שנת 2023 בפתח ועולם השיווק הדיגיטלי כמרקחה (מה חדש? 🙂 ). כדי לסייע לכם ליישר קו עם הטרנדים החמים של עולם טרנדים לשיווק דיגיטלי ב-2023השיווק הדיגיטלי הינה מדריך קצר של כמה דברים שאתם רוצים לקחת בחשבון.

הבינה המלאכותית משתלטת על עולם השיווק והפרסום:

אחת המגמות החמות ביותר של החודשים האחרונים שרק תלך ותתפוס תאוצה ב2023 היא הבינה המלאכותית. כבר לפני שנים רבות התחלנו לראות בסרטים על העתיד כיצד החיים שלנו הולכים להיראות והאמת שזה לא רחוק מהמציאות. כיום באמצעות צ’אטבוטים חכמים ניתן לתת שירות לקוחות מידי באתר, לחסוך בכוח אדם או לפחות לתת מענה מידי ומהיר לשביעות רצון הלקוח כדי לחסוך לו את זמן ההמתנה. בנוסף ישנם כלים שונים לכתיבת תכנים (טובים יותר או פחות), כלים שמפרסמים בצורה חכמה את התכנים בכל המשתמשים שלנו ברשתות החברתיות ועוד.

האם צריך עדיין חברה לשיווק דיגיטלי?

על אף הצמיחה בכלים אוטומטיים שונים ובשל העובדה שיותר ויותר בעלי עסקים קמים מדי שנה ונכנסים לעולם השיווק הדיגיטלי זה גורם לנו לחשוב האם בכלל צריך לשכור את שירותיה של חברת פרסום. התשובה היא חד משמעית כן ואפילו יותר חשוב מאשר בעבר. חברה לשיווק דיגיטלי מכירה היטב את הכלים השונים, חיה ונושמת את התחום ועושה שימוש בכלים הללו מדי יום. כאמור, השכרה של חברת פרסום תקל עליכם את התהליך ותאפשר לכם לבצע את העבודה בצורה נכונה ומקצועית, לחסוך עוגמת נפש וזמן רב על ניסוי וטעיה ועוד.

פרסום ממוקד יותר, הרבה יותר:

אחת הדרכים להתמודד עם התחרות הגבוהה היא לפרסם בצורה ממוקדת יותר. באמצעות הצרת הפוקוס שלכם על קהל יעד ממוקד יותר או על נישה מצומצמת יותר אתם מגדילים את הסיכוי שלכם לבלוט בה. בכל דרך שבה תבחרו לפרסם את העסק שלכם תוכלו לפלח את קהל היעד שלכם ולמקד את הפרסום שלכם. כך למשל באמצעות מערכות הפרסום של גוגל ופייסבוק (כל אחת והמערכת שלה כמובן) תוכלו לפלח את קהל היעד שלכם לפי ביטויים, אזור ונתונים שונים בהתאם לפלטפורמה. כאשר אתם מבצעים קידום אורגני בגוגל אתם ממקדים את קהל היעד שלכם בהתאם לביטויים שאתם מקדמים או לאזור שבו אתם מקדמים אותם. כך למעשה אתם יוצרים פרסום ממוקד ויעיל יותר, משיגים תוצאות טובות יותר ומשפרים את תוצאות הקמפיין.

השיווק ברשתות החברתיות עולה רמה:

שיווק דיגיטלי לעסקים הוא כבר לא רק גוגל ופייסבוק. כיום יש רשתות חברתיות נוספות שנותנות את הטון וסוגי תוכן נוספים שניתן ואף צריך לשלב באסטרטגיית הפרסום שלנו. כך למשל שימוש בטכנולוגיית הסטרימינג ושילוב של פרסום ממומן. כדאי להרחיב על כך את הידע במאמר נפרד.

התאימו את הפרסום שלכם למובייל:

בשנים האחרונות החלה הנדידה של רבים ממשתמשי המחשב לשימוש באינטרנט באמצעות המובייל. בין אם מדובר בגלישה באתרים לקריאת מידע, בין אם מדובר בחיפוש מוצרים ושירותים שונים (ואפילו רכישה אונליין) ובין אם מדובר בצפייה בסרטים או בלשחק משחקים אונליין. חשוב להתאים את האתר שלכם למובייל, לשפר את חוויית המשתמש בכל הקשור לאתר שלכם ולוודא שאתם מפרסמים לגולשים העושים שימוש במובייל. למעשה מעל 70% מהגולשים באינטרנט כיום עושים זאת באמצעות המובייל כך שמדובר בנתון קריטי במיוחד.

לסיכום; ישנם מגוון טרנדים שונים בכל הקשור לפרסום עסק באינטרנט בשנת 2023. ההמלצה הטובה ביותר היא כמובן להיצמד לחברת פרסום מקצועית ומנוסה בתחום שתספק לכם את השירות הנדרש ברמה הגבוהה ביותר ותדאג לייצר לכם תוצאות. במידה ואתם מפרסמים את העסק שלכם בעצמכם כדאי יהיה ללמוד מכל מה שרשמנו פה לקראת הקמפיין הבא שלכם.