בניית אתרי וורדפרס | WordPress- דברים שמומלץ לדעת

מערכת וורדפרס היא אחת המערכות הטובות ביותר והמתקדמות ביות לבניית אתרים. מדובר על מערכת ידידותית למשתמש אשר מכילה תכונות רבות וחשובות שקל להסתדר איתן גם ללא צורך בידע קודם. המערכת מאפשרת גישה נוחה וקלה לכל אספקט שאתם צריכים בין זה תכנות, עיצוב או אפילו תוכן. באמצעות מערכת זאת ניתן להעלות מלל ותמונות,מוצרים, להתקין תוספים מתקדמים ואף לשלוט על תפריטי האתר בכל עמודי האתר לבד ובקלות.

אילו סוגי אתרים מומלץ לעבוד עם מערכת וורדפרס?

סוגי האתרים שכדאי לכם לעבוד עם מערכת וורדפרס הם לרוב אתרי תדמית, בלוגים, פורטלים, מגזינים וחנויות אאינטרנטיות. באמצעות מערכת ניתן לבנות אותם בקלות רבה ואף לשלוט בתפריטים השונים באתר להעלות חומר לבד ללא צורך באיש הזנת תוכן, ו אף לטפל בבעיות השונות ולהתקין תוספים שונים. מעבר לכך, אתרי וורדפרס הם האתרים הטובים ביותר שגוגל אוהב. קל לסרוק אותם בקלות רבה והם הרבה יותר קלים לסריקה מאשר אתרים אחרים שבנויים בשיטה אחרת כגון מנג’טו או ויקס. בניית אתרי וורדפרס אינה לוקחת זמן רב במיוחד שמדובר על אתרי תדמית או בלוגים, אך אם יש לנו אתרי חנויות ייקח לו זמן להקים אותם.

בניית אתרי וורדפרס

למי מתאים בניית אתרי וורדפרס WordPress ?

בניית אתרי וורדפרס מתאימה לעסקים וכן ללקוחות פרטיים. מערכת האתר היא קלה ולא מורכבת כך שכל אדם גם ללא ידע בוורדפס יכול ללמוד אותה תוך זמן קצר ואף להשתלט עליה ללא צורך באיש מקצוע כפי שהיה נהוג עד היום במערכות אחרות. לכן אם יש לכם אתר תדמית שאתם הולכים להקים, בלוג אישי או אפילו חנות וירטואלית אל תהססו לבנות אותה על בסיס המערכת המוביל בתחום “WordPress” , בניית אתרי וורדפרס לכל מטרה.

כמו כן לנו בחברת Seo-Analytic סטודיו מקצועי לבניית אתרים ולנו יש היכולת והידע להוביל אתרי אינטרנט על בסיס מערכת וורדפרס לביצועי מהירות מעולים! וציון חווית משתמש גבוה!

יתרונות בניית אתרי וורדפרס

הודות לבניית אתרים דרך מערכת הוורפרס ניתן ליהנות ממגוון נרחב של יתרונות לעומת שיטות בנייה אחרות. יתרונות אלה כוללים:

אינספור תבניות- בוורדפרס תמצאו אינספור סוגי תבניות לאתר שלכם שהגישה אליהם קלה ונוחה ובהתאם לצרכים ולאופי הלקוח עצמו.

נוחות מירבית- מערכת הוורדפס נוחה וקלה עד מאוד להפעלה ולתפעול לעומת מערכות בניית אתרים אחרים שקיימות בשוק.

מותאמת למובייל- מערכת הוורדפס מותאמת למובייל.

שליטה מלאה במערכת- ניתן לשלוט באופן מלא במערכת עצמה מבחינת תכנות, עיצובים ואף תוכן. השליטה כוללת תפריטים שונים, מילות מפתח, קטגוריות, תמונות ועוד. באמצעות המערכת ניתן להתקין תוספים שונים לשיפור האתר שלכם ויזואלית והן לשימושים שונים כמו שיתופים ברשתות החברתיות השונות.

טוב למנועי חיפוש- אתרי וורדפרס אהודים מאוד בקרב מנועי החיפוש ומדורגים גבוה יותר בגוגל ובמנועים חיפוש אחרים.

ניהול המערכת מרחוק- ניתן לנהל את המערכת מכל מקום בו אתם נמצאים. כל מה שאתם צריכים זה את כתובת האדמין שלכם שכוללת שם משתמש וסיסמה ואתם בתוך המערכת עצמה.

בלוג בתוך האתר- בתוך אתר הוורדפס תמצאו בלוג מובנה שיעזור לכם לקדם את האתר שלכם במנועי חיפוש שונים. באמצעות בלוג זה תוכלו להעלות מאמרים לאתר מתי שאתם רוצים, כאשר מאמרים אלה יקדמו את דירוג האתר שלכם במנועי חיפוש כמו גוגל ומנועי חיפוש אחרים.

אין הגבלה מבחינת עמודים- אין הגבלה באתר שלכם מבחינת העמודים שלכם באתר, כך שהאתר שלכם יכול להכיל כמות גדולה של עמודים ומאמרים.

ממשק משתמש נוח- ממשק המשתמש של וורדפרס הוא נוח עד מאוד וניתן לתת גישות ניהול שונות באתרכם למישהו אחר או לאפשר לו גישה להעלאת תכנים לאתרכם.

אנחנו באס אי או אנליטיק מומחים לבניית אתרי וורדפרס לכל מטרה. בניית אתרי תדמית, בניית אתרי מסחר אלקטרוני, בניית אתרי בלוג, מערכות לניהול משתמשים על בסיס וורדפרס (CMS) ועוד. למידע נוסף נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 077-2705787  או השאירו פניה באתר בלחיצה כאן