שיפור מהירות לאתרי וורדפרס WordPress

דברים שכדאי לדעת על שיפור מהירות לאתרי וורדפרס WordPress

בימינו לכל עסק יש אתר, ולמי שאין לו מבין במהירות שכדאי שיהיה לו אתר אינטרנט טוב ומקצועי על מנת שיוכל לפרסם את כל השירותים והמוצרים. כי אחרי הכול, גולשים רבים משתמשים היום בדפדפן של האינטרנט במטרה למצוא את מה שהם מחפשים. קיימות פלטפורמות שונות לבנייה וקידום של אתרים, כאשר אחת הנפוצות שבהן היא פלטפורמת וורדפרס. מדובר בפלטפורמה ייחודית שנועדה לאפשר לכם לבנות את האתר שלכם ולהפיק ממנו את הטוב ביותר.שיפור מהירות לאתרי וורדפרס

מדוע דווקא וורדפרס WordPress

אז מדוע דווקא וורדפרס היא הפלטפורמה שהולכת וצוברת תאוצה עם השנים? כל מי שמצטרף לפלטפורמה זו מגלה את כל היתרונות שלה. דבר ראשון, היא ידידותית למשתמש וגם מי שאינו מבין גדול במחשבים יכול ללמוד להשתמש בה די בקלות לאחר כמה ניסיון. דבר שני, הפלטפורמה מותאמת לחיפוש בגוגל ובאמצעותה ניתן להגיע למקומות הראשונים בגוגל במהירות רבה יותר. זאת משום שקיימת אפשרות להוריד תוסף מיוחד אשר מאפשר לבצע אופטימיזציה לעמוד ולהגיד לכם מה כדאי לשפר. כך שכל עמוד תוכן שאתם מעלים יכול בהחלט לעבור שדרוג. שלישית, למערכת וורדפרס יש תבניות עיצוב מושקעות שמתאימות לכל עסק – חנות נעליים, סדנת יוגה או מרכז ספורט. ולבסוף, לוורדפרס ישנם תוספים שונים שכדאי להיעזר בהם כאשר בונים אתר, שכן תוספים אלה נועדו לשפר את הדירוגים ולשדרג את האתר באופן כללי.

איך אפשר לשפר את מהירות האתר?

אחד הפרדוקסים לכאורה בבניית אתר הוא הוספת התכנים לצד מהירות אתר. כל מקדם אתרים ובעל עסק יודע שכדי שעל מנת שהאתר ייראה משודרג ומעוצב חשוב להוסיף לו תמונות וסרטונים. הבעיה מתחילה כאשר התוספים האלה פוגעים במהירות הטעינה של האתר. ואם הגולש נאלץ להמתין יותר מ-3 שניות עד שהאתר ייטען, הוא פשוט יעדיף לוותר ולעבור הלאה. ומכאן אנו נמצאים במעין פרדוקס כאשר מצד אחד חשוב להוסיף תכנים ויזואליים, ומצד שני התכנים האלה עלולים להאט את האתר.

למרבה המזל, אם אתם מקדמים אתר בפלטפורמת וורדפרס יש מה לעשות. שיפור מהירות לאתרי וורדפרס מתבצע על ידי מומחי וורדפרס שיודעים אילו תוספים יש למחוק ואלו תוספים יש להתקין על מנת לכווץ את התמונות והסרטונים באתר ולאפשר גלישה מהירה למרות התכנים הכבדים.

מעבר לכך, ניתן להיעזר בכמה טיפים לצורך שיפור מהירות לאתרי וורדפרס:

  1. ניתן להפעיל בשרת את האפשרות Gzip.
    רבים מאתנו מכירים את האופציה של דחיסת קובצי zip. באופן דומה, קיימת אפשרות להפעיל את הפונקציה של Gzip בשרת ולדחוס קבצים. ברגע שמפעילים את הפונקציה, הקבצים הנמצאים על השרת נשלחים לדפדפן כשהם כבר מכווצים.
  2. תוספים לדחיסת תמונות.
    בוורדפרס ניתן להשתמש בתוספים שונים המאפשרים לכם לדחוס את התמונות. אחד התוספים האלה הוא EWWW Image Optimizer אשר מוצע למשתמשים בחינם. ישנו גם התוסף Imagify המוצע בתשלום.
  3. להמיר תמונות לפורמט אחר.
    לפעמים המרה של תמונות לפורמט אחר יכולה לעזור בהקטנת המשקל שלה. כך לדוגמה ניתן להקטין את התמונות ולהוריד אותן לפורמט WebP.
  4. ניתן לאחד קבצים.
    במקרים לא מעטים ניתן לאחד ולדחוס קבצים דוגמת Javascript ו CSS. את הקבצים האלה אפשר לאחד, לחסוך במקום ובסופו של דבר לשפר את מהירות האתר.
  5. לשנות את המיקום של התמונות.
    במקום לשמור את התמונות בתיקייה של וורדפרס, ניתן להעביר את התיקייה שלהן לסאב דומיין, ולא לתיקייה הראשית שבה נשמרים הקבצים באופן אוטומטי.
  6. אתם לא משתמשים בתוספים? הסירו אותם.
    כולנו יודעים עד כמה מועילים התוספים למערכת וורדפרס. אבל התוספים האלה הם בסופו של דבר קוד וקוד תופס מקום. אם התוספים אינם נמצאים בשימוש, כדאי להוריד אותם.
  7. השתמשו בתוספים שמשפרים את המהירות.
    כאמור, שיפור מהירות לאתרי וורדפרס יכול להתבצע על ידי תוספים. קיימים תוספים מגוונים דוגמת WP-Rocket, LiteSpeed Cache או W3 Total Cache שיכולים לעשות את העבודה.

לא חייבים לשפר את מהירות האתר לבד, אנחנו באס אי או אנליטיק מומחים בנושא שיפור מהירות לאתרי וורדפרס ונשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 077-2705787  או השאירו פניה באתר בלחיצה כאן

אם יש לכם תמונות וסרטונים באתר ואתם עדיין לא בטוחים באיזה תוסף להשתמש או איזה התקן להוריד, כדאי לפנות לחברה מקצועית כדי לשפר את המהירות. צוות מנוסה ואיכותי הנושם את עולם הקידום מקרוב יכול לסייע לכם לבנות את האתר טוב יותר ולשפר את המהירות שלו. אתם רק צריכים לפנות למקום הנכון והשאר היסטוריה.

לא חייבים לשפר את מהירות האתר לבד, אנחנו באס אי או אנליטיק מומחים בנושא שיפור מהירות לאתרי וורדפרס ונשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 077-2705787  או השאירו פניה באתר בלחיצה כאן