שיווק באינטרנט לעסקים באמצעות קידום אורגני ‏SEO

אם יש לכם עסק קטן או גדול, אתם בטח כבר מבינים שהזירה הגדולה שבה נמצאים הלקוחות שלכם היא באינטרנט. וכיוון שכך, אתם צריכים להשקיע בשיווק באינטרנט לעסקים מחשבה, אסטרטגיה וכסף על מנת שקהל היעד של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם אכן ייחשף לשירות או למוצרים הנהדרים שיש לכם להציע לו, ויתירה מזאת – הוא אפילו ירכוש אותו מכם. איך עושים את זה?שיווק באינטרנט לעסקים באמצעות קידום אורגני ‏SEO

נעים להכיר: גוגל

האמת שהעיקרון של התשובה לשאלה זו הוא די פשוט: כל אחד מהלקוחות הפוטנציאלים שלכם מקיש כמה עשרות (אם לא מאות) שאילתות ביום בגוגל, כשהוא מחפש מידע או מוצרים. כלמה שעליכם לעשות הוא לזהות מהם המילים והשאילתות שהלקוחות שלכם מחפשים, כשהם מבקשים ורוצים את המוצר שלכם.

השלב הבא הוא שהאתר שלכם יופיע בראש הרשימה שגוגל נותנת למי שמחפש ערכים אלו. איך גורמים לגוגל תשים את האתר שלכם בראש רשימת התוצאות שהיא נותנת ללקוחות הפוטנציאלים שלכם? בשביל זה צריך לעשות שיווק באינטרנט לעסקים.

אז איך עושים את זה?

ניתן לומר שיש שתי שיטות עיקריות הראשונה היא על ידי פרסום במימון  PPC (כמו רכישת כל פרסומת בעיתון או במקום אחר) שמקדם את האתר שלכם ברשימת גוגל כמודעה ואתם משלמים עבור כל הקלקה (PPC = Pay Per Click). דרך זו היא יקרה, ועל פי רוב טובה לטווח קצר. הדרך השניה אשר מניבה תוצאות לטווח הרחוק יותר היא קידום אורגני, הנקראת גם SEO (ראשי תיבות של Search engine optimisation ), העיקרון שעומד מאחוריו הוא שגוגל יודע לזהות מהם האתרים האיכותיים והרלוונטייים יותר לכל תחום ותחום של מידע ושירות. על ידי קידום אורגני, האיכות של האתר שלך היא נעשית טובה יותר (זה מועיל מהרבה בחינות) – ועל ידי כך גוגל מקדם את האתר שלך לראש הרימה.

נקודה חשובה נוספת הקשורה לקידום אורגני SEO  היא בחירת המערכת שאיתה בונים את האתר אינטרנט שלכם , זהו שלב מכריע וחשוב וכמובן זה השלב הראשוני שעושים (בניית האתר) לפני כל צעד שיווקי  ולכן המלצתנו היא ב90% מהמקרים לבנות את האתר על בסיס מערכת WORDPRESS  ובחירת תבנית בעל ביצועים גבוהים.

אז איך עושים קידום איכותי SEO  ואיך משלבים את היסודות של הקידום האורגני כבר בשלב הראשוני של בנית האתר?  בשביל זה צריך להתייעץ עם אנשי מקצוע או עמיתים מנוסים. כמובן שאנו עומדים לרשותכם בכל נושא, שאלה וייעוץ ללא עלות או התחייבות .

077-2705787

contact@seo-analytic.co.il