גוגל פרטנרס

עולם העסקים הוא עולם תחרותי ולא פעם די קשוח, בייחוד עבור עסקים קטנים שרוצים למצוא בו את מקומם ולנהל את העניינים על מי מנוחות. כדי לעזור לעסקים האלה, יצאה גוגל בתכנית מיוחדת שנקראת גוגל פרטנרס. תכנית מיוחדת זו, הפועלת מאז 2013, מעניקה לעסקים את הכלים השונים כדי לעזור להם להצליח ולקדם את העסק. בעלי עסקים וחברות רבות כבר הצטרפו לגוגל וממשיכים להצטרף אליה כדי ליצור קהילה של חברות איכותיות שיודעות להשתמש בכלים הנכונים כדי להגיע ללקוחותיהן ולקדם עסקים.

מדוע כדאי להצטרף לגוגל פרטנרס?גוגל פרטנרס אס אי או אנליטק

גוגל פרטנרס מציעה יתרונות משמעותיים לכל מי שמבקש להצטרף לתכנית. דבר ראשון, הסביבה של גוגל פרטנרס מאפשרת לבעלי העסקים לצבור ידע. בעולם שבו ידע הוא כוח והוא משמעותי ביותר עבור ההתקדמות, בעלי העסקים יכולים ליהנות מחומרי הדרכה טובים ולרכוש יותר ידע בתחום ניהול העסק שלהם, על מנת שיוכלו ליישם את החומרים בשטח. כמו כן, גוגל מקיימת מפגשי העשרה לבעלי העסקים והם אף נדרשים לגשת לבחינות אחת לשנה כדי להראות בקיאות בידע שצברו.

דבר שני, כל מי שמצטרף לגוגל פרטנרס צובר אט אט ניסיון בשיווק ופרסום, והוא משתמש בכלים האלה כדי לנהל את העסק שלו. מעבר לכך, אחד הדברים החשובים הנלמדים בתכנית של גוגל פרטנרס הוא ניהול נכון של התקציב העומד לרשות העסקים. דבר זה אינו מובן מאליו בייחוד עבור עסקים קטנים שלא פעם מחשבים כל שקל. טובי המומחים של גוגל מסייעים לעסקים לנהל את התקציב ההתחלתי שלהם בצורה יעילה, כדי שבסופו של דבר הם יויכלו לממש את הפוטנציאל הטמון בהם ולנצל את הכלים השיווקיים הדיגיטליים הנמצאים ברשותם. המומחים של גוגל מלמדים את בעלי העסקים כיצד לנהל קמפיינים, להגדיל את אחוזי הפניות, להתמקד בפניות הרלוונטיות ביותר, וכן לתכנן את הקמפיין שלהם באופן הכי יעיל שיש.

נהנים משורה ארוכה של הטבות

אחת הסיבות להצטרף לגוגל פרטנרס היא ההטבות שמקבלים בתמורה להצטרפות. מבין ההטבות השונות ניתן להזכיר אישורי הסמכה למוצרים שונים, שירותי תמיכה טכנית לחשבון, קבלת מקורות מידע רלוונטיים, קיום תחרויות שבהן ניתן לזכות בפרסים, קבלת דוחות ביצועים בחשבון, קיום אירועים למנהלים ועוד. כשיש כל כך הרבה כלים שבהם אפשר להשתמש, ההצטרפות לגוגל היא בגדר חובה לעסקים המעוניינים להתקדם ולהתפתח בכל דרך אפשרית.



איך מצטרפים לגוגל פרטנרס?

כל לקוח שמצטרף לגוגל פרטנרס מקבל תג. כדי להצטרף לתכנית, יש צורך לעמוד בכמה דרישות:

  • רמת הביצועים.

בגוגל רוצים לבדוק את רמת הביצועים של העסקים הפוטנציאליים שעומדים להצטרף לתכנית. במילים אחרות, הם בודקים באיזו מידה יודע בעל העסק לעבוד עם גוגל אדס ולהגדיר את הקמפיינים היעילים עבורו, על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר. באופן כללי, החשבון של גוגל אדס צריך להגיע לרמת ביצוע מינימלית של 70% לפני שניתן יהיה בכלל להצטרף לתכנית.

  • ההוצאות של העסק.

כל מי שרוצה להצטרף לתכנית צריך לעמוד בהוצאות של כ-10,000 דולר בתקופה של 90 יום, כאשר שני החשבונות – גוגל אדס וגוגל פרטנרס – מנוהלים על ידי העסק.

  • קיומן של אישורים והסמכות.

מי שמעוניין להצטרף לגוגל פרטנרס צריך שיהיו לו הסמכות לניהול קמפיינים של גוגל אדס. בעלי ההסמכות צריכים להיות כ-50% לפחות ממנהלי הקמפיינים בחברה.

רמות השותפויות בתכנית

באופן כללי, התכנית כוללת שלוש רמות עיקריות של שותפויות. הרמה הראשונה והבסיסית יותר היא תכנית Partners המאפשרת למנהלי הקמפיינים ובעלי העסקים לצבור יותר ידע על גוגל אדס ולשפר את המיומנויות והשליטה בכלי יעיל זה. לתכנית הזו נרשמים דרך החשבון של גוגל אדס. התכנית השנייה היא Partner, ומי שמתקבל אליה מקבל גם תג של Google Parner לאחר שעומדים בכל הדרישות (כאמור, הוכחת רמת ביצועים, הוצאות וכן השגת אישורים והסמכות רלוונטיים). ולבסוף, הדרגה הגבוהה ביותר שאפשר להגיע אליה והיא שמורה רק לכ-3% מהפונים היא Premier Partner. ההרשמה לתכנית זו תיפתח בפברואר של שנת 2022, והיא תכלול את הסוכנויות המובילות ביותר.

לסיכום, ראינו כי בעלי העסקים והחברות יכולים להתקדם באופן משמעותי בעת ההצטרפות לגוגל פרטנרס. גם אנחנו הצטרפנו לתכנית, צברנו ניסיון ולמדנו רבות מכל מה שיש לגוגל להציע כדי לנהל את הקמפיינים בדרך הטובה ביותר ולקצור את הפירות לאורך זמן.  קראו עוד על הגוגל פרטנר שלנו https://www.google.com/partners/agency?id=1098156136

אנו בחברת אס.אי.או אנליטיק, כשותפי גוגל (גוגל פרטנרס‏) נשמח לעמוד לשירותכם בכל הנושא של קידום ממומן בגוגל PPC , יחד עם הידע הרבה שצברנו ועם המטרות שנציב לעצמו אנו בטוחים שנוכל להגיע לתוצאה הרצויה .

077-2705787

contact@seo-analytic.co.il