שיווק באינטרנט לעסקים

ניהול עסק מעניק לכם את העצמאות לעסוק במה שאתם אוהבים. כמנהלים בחרתם לעבוד בתחום האהוב עליכם, אתם אלה שאחראיים על העובדים שלכם ואיש לא יכול להכריח אתכם להגיע למשרד בשעה שמונה בבוקר. עם זאת, כבעלי עסקים אתם מכירים גם את הצד השני של המטבע. כי כשאתם צריכים לנהל את העסק בכוחות עצמכם, עליכם לדאוג לדברים רבים כל כך, עד שלפעמים אתם עובדים עד מאוחר ולא רואים את המשפחה שלכם. ואם לא די בכך, הרי שבעולם המודרני שלנו עליכם לדאוג גם לשיווק נכון באינטרנט.

מדוע שיווק באינטרנט חשוב לבעלי עסקים?

שיווק באינטרנט לעסקים הוא מבין הפעולות הבולטות ביותר שיש לעסוק כאשר מנהלים עסק. בימינו, מרבית הלקוחות הפוטנציאליים מחפשים שירותים באינטרנט. התקלקל המזגן? ניגשים לדפדפן של גוגל כדי לחפש טכנאי מזגנים. השן כואבת ומציקה? פונים לגוגל כדי למצוא רופא שיניים בקרבת מקום. יותר ויותר בעלי עסקים מבינים שאם הם לא יהיו ברשת, רבים הם הסיכויים שהם יפסידו לקוחות פוטנציאליים שיפנו למתחרים שלהם.

שיווק באינטרנט לעסקים

מדוע כדאי לפנות לחברה לשיווק דיגיטלי?

שיווק באינטרנט לעסקים הוא תחום מורכב שיש ללמוד אותו בדומה לכל תחום אחר. לבעלי העסקים לא פעם חסר הידע בתחום השיווק הדיגיטלי על מנת לקדם את האתר שלהם. וכאשר הם עסוקים עד מעל הראש בטיפול בכל מה שקשור לניהול ענייני העסק, הם אינם יכולים להתפנות כדי ללמוד את תחום השיווק הדיגיטלי ולהתחיל לקדם את האתר שלהם. מסיבה זו, חשוב לפנות לחברה לשיווק דיגיטלי שתוכל לסייע להם להתקדם.

אילו שירותים מציעה חברת שיווק באינטרנט לעסקים?

אם החלטתם לפנות לחברה המספקת שירותי שיווק באינטרנט לעסקים, עשיתם את הצעד הנכון. החברה תעניק לכם מגוון רחב של שירותים שיעזרו לכם להגיע למקומות הראשונים של גוגל. בואו נראה את השירותים הבולטים:

קידום אתרים ממומן

קידום מסוג זה הוא מבין סוגי הקידום הנפוצים יותר הקיימים היום. על פניו זה עובד פשוט – אתם משלמים לגוגל סכום כסף עבור מספר מסוים של הקלקות, והיא מעלה אתכם למקומות הראשונים. בכל פעם שמקליקים על המודעה הממומנת שלכם, יורד לכם כסף מהסכום ששילמתם. הכסף נגמר – המודעה יורדת מהאתר באופן אוטומטי. מדובר בשיטת קידום מהירה יותר מקידום אתרים אורגני, אבל כדי למקסם את התוצאות שלה, יש צורך להיעזר במומחים המבינים בתחום השיווק הדיגיטלי. מומחים אלה יעזרו לכם לבחור את מילות המפתח הנכונות ולבנות את המודעה כך שהיא תעודד את הגולשים לערוך פעולה מסוימת, כמו להשאיר פרטים או לבצע תשלום.

בניית אתר וקידום אתרים אורגני

בניגוד לקידום הממומן המהיר, קידום אתרים אורגני הוא איטי יותר ודורש עבודה רבה וממוקדת. המטרה היא להשתלב עם מנוע החיפוש של גוגל בטבעיות, עד כמה שניתן. אחד הדברים החשובים ביותר שעושים במסגרת הקידום האורגני הוא לבנות אתר אינטרנט לעסק. על מנת שהוא יעלה למקומות הראשונים, האתר צריך להיות איכותי מבחינת עיצוב מתאים, תוכן איכותי שבו מילות המפתח הרלוונטיות משולבות כראוי, היררכיה ברורה באתר המאפשרת ניווט קל, תמונות, סרטונים וכמובן – מהירות טעינה של עד 2 שניות. בימינו לגולשים אין זמן להמתין עד שהאתר יעלה, והם יעדיפו להמשיך הלאה. כמו כן, חשוב לדאוג לרספונסיביות לנייד, כדי שהאתר ייטען גם במובייל והגולשים יוכלו להגיע אליו, ולדאוג לבניית קישורים טובה – בין אם מדובר בקישורים פניים ובין אם בקישורים חיצוניים. עבודות אלה ואחרות צריכות להיעשות באתר, ולכן חשוב לפנות לבעלי מקצוע שיוכלו להיות כל הזמן עם היד על הדופק כדי להתאים את האתר למנוע החיפוש של גוגל.

שיווק ברשתות חברתיות

בניתם אתר אינטרנט? נהדר. עכשיו צריך לחבר אותו לרשתות חברתיות. היום אין די להימצא באינרטנט בלבד, אלא כדאי להקים עמוד עסקי ברשתות כמו פייסבוק, יוטיוב או אינסטגרם. מרבית הגולשים בארץ ובעולם משתמשים ברשתות החברתיות מדי יום ביומו, וכדי להגיע אליהם וליידע אותם על קיומכם, גם אתם צריכים להתחבר אל הרשתות האלה.

להתגבר על העונשים של גוגל

כן, זה יכול לקרות לטובים ביותר. רגע אחד אתם מופיעים בגוגל והכול בסדר, ורגע לאחר מכם אתם מקבלים עונש מגוגל, והיא מורידה אתכם מתוצאות החיפוש מכיוון שאיזה האקר הכניס את האתר שלכם לספאם. חברתה מקצועית העוסקת בתחום כמו שיווק באינטרנט לעסקים יודעת לזהות את סוג העונש שניתן על ידי גוגל, והיא זו שתעזור לאתר שלכם לצאת מהענישה ולהתאושש.

דברים שחשוב לדעת כאשר מבצעים שיווק באינרטנט לעסקים

מחקר מילות מפתח

כל פרויקט של קידום אורגני (SEO) או ממומן (PPC) במסגרת שיווק באינטרנט לעסקים צריך להתחיל במחקר מילות מפתח איכותי. מחקר מילות המפתח חשוב ביותר, מפני שהוא יקבע באילו ביטויים יתמקד הקמפיין של הקידום האורגני או הממומן. כדי להצליח להביא את האתר שלכם למקום הראשון בגוגל אורגני, יש לבחור את הביטויים הנכונים, שבהם יתמקד הקידום וכמו כן החקר מילות מפתח חשבו מאוד גם בנושא קידום ממומן בגוגל, בכדי להגיע לקהל הנכון בקמפיין ממומן יש לבצע חקר מילות מדויק ואיכותי.

הביטויים הנכונים צריכים להיות כאלה שמצד אחד יש להם נפח חיפוש חודשי מספיק גדול, ומצד שני שלא יהיו תחרותיים באופן שיהיה קשה להתקדם בהם. בעזרת כלים רבים, כולל הכלים של גוגל, ניתן לראות מהו נפח החיפושים החודשי של כל ביטוי. בביטויים שיש להם נפח מזערי של חיפוש בחודש יהיה אולי קל למדי להגיע לתוצאות הראשונות בקידום האורגני, אך לא יהיה לזה הרבה ערך, מכיוון שהמשמעות של חיפושים מעטים היא שאין גולשים שמחפשים אותם בפועל.

מצד שני, חשוב שהביטויים גם לא יהיו תחרותיים מדי. ישנם תחומים שבהם קשה מאוד להתברג בתוצאות הראשונות בקידום האורגני של החיפוש מאחר וישנם אתרים של חברות ענק שתופסים באופן קבע את המקומות האלה, ויהיה קשה מאוד להתחרות בהם. לכן, חשוב לבצע מחקר מילות מפתח באופן חכם, ולהתמקד בביטויי החיפוש שיוכלו להביא תוצאות אפקטיביות באמת לקידום אורגני ולקידום ממומן.

טיפים לקידום האתר שלכם

כאשר מבצעים שיווק באינטרנט לעסקים, יש כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם לגבי הנראות והתוכן של האתר שלכם. ראשית, יש כיום חשיבות רבה לנושא ממשק המשתמש וחוויית המשתמש. ממשק המשתמש עוסק באופן שבו האתר שלכן נראה וכמה קל ונוח לגולש להבין אותו ולנווט בתוכו. חוויית המשתמש היא סך כל התחושה שיש לגולש באתר שלכם כאשר הוא מבקר באתר. האלגוריתם של גוגל יודע כיום לנתח גם את הנושאים האלה, ולתגמל אתרים שיש להם ממשק משתמש טוב, נוח ויעיל.

חלק חשוב מיצירת חוויית משתמש איכותית באתר הוא התאמה למובייל. אחוז גדול מאוד מסך כל השימוש ברשת בעולם, נעשה כיום דרך טלפונים חכמים. התאמה למוביל אומרת קודם כל שהאתר שלכם נראה מצוין בכל גודל של מסך. אתר כזה נקרא אתר רספונסיבי, מכיוון שהקוד שלו מתאים את עצמו לגודל המסך ולסוג המכשיר של המשתמש. כאשר בוחרים חברה שתבצע עבורכם שיווק באינטרנט לעסקים, חשוב לוודא כי יש לה את היכולת לספק לכם טיפים משמעותיים לשיפור האתר שלכם וגם עצות להתאמה של האתר לשימוש במובייל. אתרים שאינם מותאמים לתצוגה ולשימוש במובייל נפגעים כיום בתוצאות החיפוש, מפני שגוגל מפעילה מדיניות של “Mobile first” .

בנוסף לכך, גם למהירות הטעינה של האתר יש חשיבות גדולה. אתרים שנטענים לאט עלולים לגרום לנטישה של הגולשים ולירידה במיקומים בתוצאות החיפוש בגוגל. כדי לשפר את מהירות הטעינה של האתר שלכם, עליכם לפנות למי שמנהל עבורכם את האתר ולבקש ממנו לבדוק ולשפר את הפרמטר הזה בהקדם.

כדי שהאתר שלכם יקודם כמו שצריך בגוגל, הוא מצריך תחזוקה ואופטימיזציה מתמידים. לכן, חשוב לעבוד עם חברה שיכולה לספק לכם את המידע הרלוונטי העדכני ביותר ולהמליץ לכם אילו שיפורים יש עוד לבצע באתר בכל עת. שמירה על הטיפים האלה יכולה להוביל לעלייה בדירוגים של האתר ולהשגת הצלחה בכל קמפיין של שיווק באינטרנט לעסקים שאתם מבצעים.