שאלות ותשובות – בנושאי פרסום באינטרנט ושיווק דיגיטלי
PPC הוא בעצם תשלום עבור כל קליק. שיטה זו פופולרית מאד בעסקים מאחר והיא נתפסת כגישה הכי מהירה וניתן לבצע שינויים במהלך הקמפיין ועלותו נמוכה. חשוב מאד לשים לב שלמרות התואר הנוצץ ש – PPC צבר, שימוש לא נכון בו יכול להוביל קמפיינים לכישלון. עסקים רבים מדי מסתמכים על גישה של ניסוי וטעיה כדי להשיג את מטרתם והדרך הכי טובה להבטיח את יעילות שיטת הPPC היא לתת למקצוענים לבצע את העבודה. הגיע הזמן להפסיק לבזבז כסף על קמפיינים מיותרים ולא מועילים ולפנות לחברות מקצועיות שמתמקצעות בתחום הזה ויובילו את העסק שלך למצב של מינימום הוצאות ומקסימום רווח מאחר וכל הקמפיינים שלנו בשיטת תשלום פר קליק כוללים עלויות שנגבות ע”י ספקי PPC (בעיק גוגל ads). הפירוש של SEO קידום אורגני בגוגל, הוא אופטימיזציה של מנוע חיפוש. הכוונה היא התאמת אתר האינטרנט לעסק, כך שיוכל להופיע במיקום בולט במנוע החיפוש המתאים. ההופעה במיקום הגבוה במנוע החיפוש, תניב לבית העסק חשיפה גבוהה וכניסות רבות יותר.למעשה מדובר על שיווק באינטרנט לעסקים, שזהו ערוץ הפרסום היעיל והמשתלם ביותר. בצורה זו ניתן להגביר את כמות המבקרים באתר באופן משמעותי, ובאופן זהה להגדיל מכירות, למקסם רווחים ולקדם נוכחות עסקית מוגברת ברחבי רשת האינטרנט. כשמדובר בהוצאת ענישה של אתר בגוגל יש מספרים דברים שצריך לעשות. לאחר שננתח את נתוני ה-SEO של אתרך המאפשרים לזהות את סוג הענישה שהוטלה עליו, בעצם נוכל לפתח תוכנית הבראה מקיפה. במילים אחרות ופשוטות יותר, אנחנו בעצם נתווה את הצעדים שלדעתנו יש לבצע בכדי לבטל את השפעת הענישה של גוגל. צעדים אלו כוללים חסימה או הסרה של קישורים נכנסים או שינויים מהותיים בתכני האתר. בנוסף נסיר ונוסיף תכנים או חסימת תכנים או אינדוקס (נפח כמותי של ערכים, הפעולה שמוסיפה עוד ערכים לאינדקס) או להיפך, נסיר תכנים שנראים כלא רצויים, זאת כמובן בהתאם לצורך. חברת SEO Analytic כוללת אנשי מקצוע בעלי רקורד מעולה באבחון מצבי ענישת אתרים ותמצאים היטב בפיתוח תוכניות הבראה המאפשרות לשקם את התנועה האורגנית של אתרכם ולהשיבו לתפקוד מלא. שיווק העסק ברשתות חברתיות חשוב מאד, על כן צריך לשים לב למספר דברים חשובים אשר יעזרו לכם להגיע לחשיפה הרבה יותר גדולה למגוון קהלים: קהל ויעד- חשוב מאד שתגדירו את קהל היעד שלכם; ככל שקהל היעד שלכם יוגדר יותר טוב, כך תוכלו להתמקד בדברים הנכונים ולהגיע להרבה יותר לקוחות ובכך למקסם רווחים במינימום עלות. ברגע שאתם יודעים להגדיר את קהל היעד שלכם תגיעו לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים אשר מעוניינים במוצר או בשירות שאתם מציעים. מטרות וציפיות השיווק – הגדירו את מטרות חשובה זאת כדי להגיע לתוצאות הרבה יותר מהר. ברגע שיש לכם מטרות מהשיווק כך תוכלו לדעת כיצד לכוון את החברה המשווק. שיתוף פעולה זה לא רק שיניב תוצאות רווחיות, הוא גם יחסוך הרבה קצרים בתקשורת. יעדים מדידים- שימו לב כי יעדי העסק שלכם חייבים להיות מדידים, אחרת החברה המשווקת לא תוכל להשיג את המטרות שלכם מלכתחילה. במידה והחלטתם לדוגמא להגדיל את מספר הלייקים בדף העסקי של העסק בפייסבוק, חשוב מאד שיהיה מספר לייקים מוגדר ומדיד אליו אתם רוצים להגיע מהסיבה הפשוטה שכמו כל בני האדם, אם אנו לא רואים את המטרות שלנו אל מול עינינו יהיה לנו קל לחרוג מהן וללכת סביבן ובכך להפסיק המון דברים שהיינו יכולים להרוויח. בשביל לבחור חברה לשיווק דיגטלי בראש שקט אני ממלצים לקרוא ביקורות אמיתיים של לקוחות החברה 🙂 לקריאת ביקורות של לקוחתינו הקליקו כאן , כל הביקרות שנכתבו עלינו נבדקו ואומתו על ידי חברת מדרג! התשובה היא שלכל עסק, יש את המאפיינים שלו. מומחים בקידום, ידעים היכן לשייך או להתאים את פרסום העסק בפלטפורמות המתאימות, מה שיסייע לשילוב המתאים במשפך השיווק. מקדמי אתרים, עושים שימוש בכלים טכנולוגיים וניהול של תוכן איכותי בעל ערך מוסף, בכדי שהאתר יהיה באינדקס גבוה בתוצאות החיפוש ולקבל תנועה אורגנית לאתר. בדרך זו ניתן לתת מענה בתוצאות החיפוש. מקדמי האתרים עובדים שעות רבות ועוקבים אחר הקידום של האתר, כך שיכולים לראות את ההקדמות שלו בדפי גוגל. ככל שהדף של העסק יהיה גבוה יותר, כך תהיינה פניות רבות יותר. יש לאזכר את מילת המפתח בטקסט, כך שהתוצאות יעלו פי מילת החיפוש הרלוונטית לאתר. פרסום ממומן בפייסבוק, מתבצע באמצעות יצירת מודעה, שכל X חשיפות למודעה מחייבת בתשלום את מי שפרסם את האתר או העסק שלו בפייסבוק. ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק, מהווה אפשרות נהדרת לקמפיין שמקדם היטב את העסק ובעל העסק למעשה, מתחרה במודעות נוספות, אשר מבצעות טרגוט לאותו קהל שמתעניין במודעות אלו . כל בעל עסק היום יודע שהנוכחות הדיגיטלית היא חובה! אם מדובר בבנית אתר ובאם זה קידום ברשתות החברתיות (כאשר הבולטות בהן היא פייסבוק, ואינסטגרם ועוד רשתות חברתיות מוכרות) או דרך קידום ממומן ואורגני בגוגל, לשם כך מומלץ מאוד לפנות לחברה שמתמחה גם בבניית אתרים וגם בקידום אתרים, כך שאת השירותים המקצועיים הללו, ניתן לקבל תחת קורת גג אחת, כאשר בוני האתרים ומקדמי האתרים עובדים בסנכרון מלא. תמיד מומלץ לבעלי עסקים לפנות למומחים בתחום השיווק הדיגיטלי כמו SEO ANALYTIC חברה לשיווק דיגיטלי מקצועית ומנוסה שתענה על ציפיותיכם. מי שאינו יודע מהי מערכת ניהול תוכן, אז במונח המקצועי שלה, היא אף נקראת מערכת CMS (Content management system)זוהי תוכנה שמשמשת ליצור, לשנות תכנים באתר ועוד. מערכת זו, מטפלת למעשה בכל התשתית. השפה היא פשוטה מאוד וזהו כלי, שמסייע לבעלי אתרים ולמקדמי אתרים, לבנות אתר, ללא כתיבת קוד מאפס ועם בסיס מאובטח שאליו ניתן לכתוב קוד או להוסיף תוספים כאלה ואחרים לפי מידת הצורך..wordpress המערכת המוכרת ביותר והטובה ביותר כיום לבניית אתרים וניהול תוכן היא וורדפרס אאוטבריין היא למעשה פלטפורמת תוכן אשר פועלת בשני מישורים עיקריים. במסגרת המישור הראשון, כל בעל עסק שבוחר להצטרף לאאוטבריין יכול ליהנות מתעבורה של לקוחות רבים. במישור השני, אאוטבריין מציעה למפרסמים שונים להעלות תכנים באתריהם המפנים לפלטפורמה. במילים אחרות, כתבת תוכן איכותית עולה באאוטבריין בתמורה לתשלום, כאשר המטרה היא להביא לכמה שיותר קליקים, צפיות ובסופו של דבר גם ללידים איכותיים עבור המפרסמים. טאבולה היא פלטפורמת שיווק באמצעות תוכן, כאשר הכתבות המפורסמות בה בעלות אופי של כתבות עיתונאיות. כתבות אלה מספקות את כל המידע החיוני על המוצר או השירות שמעוניינים לפרסם. המטרה של פלטפורמת טאבולה היא להביא תכנים איכותיים ומעניינים במטרה למשוך כמה שיותר מתעניינים וגולשים. מדובר בשיווק ידידותי שמושך את תשומת לבו של הלקוח באמצעות תוכן ענייני. וכאשר הגולש מגלה עניין בכתבה המפורסמת, הוא רוצה להמשיך הלאה, לדעת יותר על המוצר או השירות ולפנות למפרסם. הרימרקטינג היא שיטת מעקב ידידותית אחרי הלקוח. נניח שהגולש נכנס לאתר של בשמים כדי להתרשם מהמוצרים והמבצעים, התחיל לבצע תשלום אך לא סיים את הפעולה. לאחר שהוא יוצא מהאתר, אותו אתר בשמים ממשיך “לעקוב” אחרי הגולש גם כשהוא נכנס לאתרים אחרים כמו יוטיוב, פייסבוק וכדומה. הגולש ימשיך לקבל הודעות שונות מהאתר, כל עוד הוא לא ביצע בו פעולה מסוימת. מבחינה טכנית, שיטת הרימרקטינג פועלת על ידי שתילת “עוגיות” במחשב או בטלפון הסלולרי, ובאמצעותן מתבצע המעקב. רימרקטינג מציע מעקב ידידותי ובלתי פולשני. המודעות אינן “מציקות” ללקוח באופן אקטיבי, אלא מזכירות לו שהוא לא סיים לבצע פעולה מסוימת באתר. גוגל לעסק שלי הוא כלי חינמי שמציעה חברת גוגל עבור בעלי העסקים. כל בעל עסק יכול לפתוח פרופיל בגוגל לעסק שלי ובחיפוש מפות. כאשר מקלידים את שם העסק בשורת החיפוש של גוגל, מקבלים את המיקום המדויק של העסק על גבי המפה, לצד מידע שימושי נוסף כמו שעות פתיחה, כמה מילים על העסק, כתובת העסק, דרכי התקשרות (טלפון, כתובת דואר אלקטרוני) וכמובן הפנייה לאתר העסק.