ניהול והקמת עמודי גוגל לעסק שלי כל מה שצריך לדעת

  1. היום כולנו יודעים שכדי להצליח לקדם את העסק צריך חשיפה!. האינטרנט הפך כבר מזמן לכלי המרכזי שבאמצעותו מקדמים עסקים. ישנן פלטפורומות רבות ומגוונות שבהן ניתן להשתלב, כאשר אחת הבולטות היא גוגל לעסק שלי, או באנגלית Google My Business. מדובר בפלטפורמה עצמאית לעסקים מקומיים, ולכן נתמקד בנושא של ניהול והקמת עמודי גוגל לעסק שלי כל מה שצריך לדעת.גוגל לעסקים

גוגל לעסק שלי – מה זה נותן לי?

קידום באמצעות גוגל לעסק שלי פירושו שהעסק נרשם במפות של גוגל. ומה זה נותן לנו? המון. דבר ראשון, העסק יופיע באופן אוטומטי במפות של גוגל כאשר גולש יחפש מקום קרוב. כך לדוגמה, אם יש לכם מוסך רכב בתל אביב והגולש הקליד את המילים “מוסך בתל אביב” במנוע החיפוש, עם קידום טוב גוגל תציג את המוסך שלכם והגולש יוכל לראות אתכם על המפה. נוסף על כך, אם בונים נכון את העמוד העסקי, בית העסק יכול להופיע עם פרטים נוספים שלכם כמו שעות פתיחה, תמונות או אמצעים ליצירת קשר. קיימת אפשרות גם להוסיף ביקורות של לקוחות מרוצים, במטרה למשוך לקוחות חדשים אל העסק.

איך נרשמים לגוגל לעסק שלי ולמה חשוב לשים לב?

כדי להירשם לשירות, כל מה שיש לעשות הוא להיכנס לקישור של גוגל ולמלא פרטים חשובים על העסק כמו שם העסק, כתובת פיזית, כתובת אתר, טלפון וכדומה. בטפוס יש אפשרות גם לקבוע האם מדובר בעסק בעל מיקום פיזי, או שמדובר בבעל עסק המספק שירותים לבית הלקוח. מעבר לכך, אלה כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם כאשר ממלאים את הטפסים:

  • במה אתם עוסקים – במקרים לא מעטים ציון שם העסק שלכם אינו מספיק כדי לגלות לגולשים ובהמשך ללקוחות הפוטנציאליים שלכם במה אתם עוסקים, בעצם.
  • מוסיפים תמונה – לא לחינם אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים. תמונה טובה של בית העסק עושה את ההבדל בין קידום טוב בגוגל לקידום קצת פחות טוב.
  • אל תתקמצנו במידע – מדובר כאן בעסק שלכם, ולכן כדאי לשבת שעה ואפילו שעתיים כדי להשקיע בפלטפורמת גוגל לעסק שלי. קחו את הזמן, לימדו את הפלטפורמה ועל ניהול והקמת עמודי גוגל לעסק שלי כל מה שצריך לדעת. כי רק כך ניתן יהיה לבנות פרופיל מנצח בגוגל.
  • אין לכם זמן להשקיע? לפחות תציגו את הפרטים החשובים – גם אם אין לכם עכשיו פנאי להתעסק עם עיצוב העמוד שלכם, ועדיין אתם רוצים לקדם קצת את העניינים ולגרום לאנשים למצוא אתכם, ציינו 3 פרטים חשובים על העסק: שם, מספר טלפון וכתובת. כך לפחות גולשים ימצאו אתכם בגוגל מהר יותר.גוגל לעסקים

העמוד מוכן, מה עכשיו?

כעת, לאחר שווידאתם שמילאתם את כל הפרטים, דאגתם להרחיב על העסק שלכם והוספתם תמונות איכותיות, יש צורך לחכות לקוד אימות. קוד האימות מגיע אליכם בדואר בתוך שבועיים או שלושה, ואגב זוהי אחת הסיבות שיש צורך להקפיד על הפרטים כאשר ממלאים את הכתובת הפיזית. אינכם רוצים שמשלוח הקוד יתעכב, נכון?

לא מוכרחים לפתוח עמוד לבד

אם אין לכם זמן להתחיל לפתוח עמוד בגוגל לעסק שלי, או פשוט מעולם לא היה לכם ניסיון עם דברים מסוג אלה, אתם יכולים בהחלט לפנות לחברה מקצועית. Seo-Analytic היא חברה איכותית אשר מתמחה בפתרונות שיווק באינטרנט ובבניית אסטרטגיית שיווק מנצחת. עם אנשי המקצוע הנכונים, אשר מתאימים את שיטת השיווק לצרכים העסקיים שלכם, העסק שלכם יכול להגיע רחוק. פנו עכשיו לקבל מידע נוסף והתנסות בשירות שהוא מעל ומעבר.