המדריך המלא לבחירת חברה לשיווק דיגיטלי

מהו שיווק דיגיטלי ולמה הוא חשוב?

הסיבה המרכזית לכך שיצרנו מדריך לבחירת חברה לשיווק דיגיטלי היא שאם אין לכם עדיין קמפיינים פעילים ברשת – אתם קרוב לוודאי נמצאים מאחור לעומת המתחרים שלכם. אין כיום חברה כמעט שלא מפרסמת ברשת. זה יכול להיות פרסום דרך רשתות חברתיות, פרסום דרך קידום ממומן בגוגל, פרסום באתרים פופולריים שונים ובאפליקציות למובייל או קידום אורגני של אתר החברה.

במציאות בה כמחצית מכלל החיפושים במנועי החיפוש בעולם נעשית מתוך הטלפונים החכמים שלנו – שיווק דיגיטלי הוא משהו שפשוט מוכרחים לעשות. מעבר לשימוש במובייל, לקוחות פוטנציאליים מכל הגילאים מבלים שעות רבות באינטרנט וברשתות החברתיות. אם בעבר הטלוויזיה הייתה נחשבת לאלמנט המרכזי בתחום הבידור הביתי, האינטרנט תפס את מקומה – ולכן פרסום דיגיטלי הוא בעל פוטנציאל מכירתי ושיווקי עצום.המדריך המלא לבחירת חברה לשיווק דיגיטלי

לשיווק דיגיטלי יש פנים רבות. הוא מתחיל בדרך כלל בהקמת אתר לחברה או לבית העסק. האתר של החברה מהווה את תעודת הזהות הדיגיטלית שלה, וזוהי נקודת התחלה לכל מאמצי השיווק באינטרנט. כיום אתרים רבים בוחרים להציג את הקטלוג שלהם באתר ואף להציע מכירה אונליין של מוצרים ושירותים שונים. את האתר הזה צריך לשווק באופן כזה שהוא ייחשף לכמה שיותר גולשים ומשתמשים. לכן מבצעים עבורו קידום אורגני בגוגל. אך שיווק דיגיטלי לא מסתיים עם הקמה ותחזוקה של אתר אינטרנט. קמפיינים ברשתות החברתיות ובאתרים שונים לא מחייבים אפילו הקמה של אתר. ניתן להגיע לקהלים רחבים מאוד באמצעים האלו.

לכן, לפני שאתם מתפנים לבחור חברה לשיווק דיגיטלי, כדאי להבין כמה התחום הזה “חם”, וכמה חשוב לפרסם באמצעים השונים הזמינים ברשת.

מושגי בסיס בעולם השיווק הדיגיטלי

לפני שניגשים לבחור חברה שתבצע קמפיינים עבורכם, חשוב להכיר כמה מושגי יסוד בתחום השיווק הדיגיטלי. זאת גם כדי שתדעו לשאול את השאלות הנכונות וגם כדי שתוכלו לעקוב אחרי ביצועי הקמפיינים שלכם.

הכנו עבורכם כמה מושגי בסיס שיש להכיר:

  • קידום אורגני. קידום אורגני הוא קידום של אתר אינטרנט בתוצאות החיפוש בגוגל. מדובר בתוצאות שהן לא ממומנות ולא מהוות מודעה, אלא תוצאות אמתיות של הדירוג שמבצע האלגוריתם של גוגל על פי פרמטרים שונים. כדי להצליח בקידום אורגני צריך לעבוד עם חברה שתדע לבחור את מילות החיפוש הנכונות (ע”י מחקר מילות מפתח), ליצור קישורים איכותיים מאתרים אחרים אל האתר שמקדמים, להעשיר את האתר בתוכן מקורי ואיכותי באופן קבוע, ולדאוג לכל הפרמטרים הטכניים שקשורים בשיפור הביצועים של האתר. בעזרת כלים אלו, וכלים רבים נוספים, ניתן להגיע למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש האורגניות לאחר זמן מה.
  • קידום ממומן. סוג קידום זה מתייחס למודעות שמפרסמים בגוגל. מודעות אלו נראות כמו תוצאות חיפוש רגילות ומופיעות לפני ואחרי התוצאות האורגניות הלא-ממומנות. גם כאן, חברה מומלצת לשיווק דיגיטלי תדע לבחור את ביטויי החיפוש הנכונים שבהם המודעה תופיע. יש להפעיל שיקול דעת ולבחור ביטויי חיפוש שיש להם נפח חיפוש מספיק גדול (ניתן לדעת כמה חיפושים של הביטוי מתבצעים בממוצע בחודש), ושהתחרות עליהם פחותה. סוג התשלום בקידום ממומן מתבצע על פי קליק. כלומר, אתם מחויבים בתשלום רק בכל פעם שגולש לוחץ על הקישור שבמודעה, ולא בכל פעם שהמודעה מוצגת.
  • עמוד נחיתה. בקמפיינים רבים נהוג ליצור עמוד אינטרנט מיוחד שאליו יגיע מי שלוחץ על קישור במודעה. עמוד נחיתה הוא לא אתר שלם, אלא מרכז מידע שיווקי שאותו רוצים להעביר. בדרך כלול עמודי נחיתה נבנים על בסיס מבצע מסוים או קמפיין שיווקי ספציפי. חברות מומלצות של שיווק דיגיטלי מתמחות ביצירת עמודי נחיתה מעוצבים ואפקטיביים שמצליחים להביא גולשים להשארת פרטי הקשר שלהם.

פרמטרים מרכזיים בבחירת החברה

לאחר שקיבלתם מושג רב יותר לגבי העולמות של השיווק הדיגיטלי, ניתן לחשוב על בחירת חברה שתבצע עבורכם קמפיינים ותביא לקוחות חדשים לחברה.המדריך המלא לבחירת חברה לשיווק דיגיטלי

אחד מהדברים הראשונים שעליכם לבדוק הוא את רמת הניסיון המוכח יש לחברה להציע. רצוי לבחור בחברה שכבר ביצעה בהצלחה קמפיינים בתחומים מגוונים, ושגם עבדה עם תקציבים בינוניים וגדולים בפלטפורמות השיווק השונות. ניסיון מוכח הוא חשוב מאוד, מפני שבתחום הזה פועלים גורמים רבים שאינם בעלי ניסיון רב ויכולים לגרום לכם לבזבז משאבים רבים ללא קבלת תוצאות אמתיות בשטח.

מאחר וכדי להגיע לתוצאות תצטרכו להשקיע לא מעט כסף בקמפיינים השונים, חשוב מאוד לדאוג להשקיע את הכסף הזה בקמפיינים שיגדילו את מעגל הלקוחות שלכם ויעזרו לכם להגיע לקהלים חדשים.

פרמטר חשוב נוסף בבחירה של חברה לשיווק דיגיטלי מומלצת הוא היכולת ללמוד מכל קמפיין ולבצע לו אופטימיזציה אפקטיבית. קמפיינים נם מוגבלים בזמן בדרך כלל, וניתן לערוך ולשנות אותם בכל עת שרוצים. לכן, היכולת ללמוד מטעויות שנעשו בקמפיין ולשפר אותו באופן מתמיד היא חשובה ביותר. שיפורים אלו יכולים לבוא לידי ביטוי בעיצוב הגרפי של מרכיבים שונים, בניסוח של התכנים בקמפיין, בהתמקדות במילות חיפוש שונות ועוד. אין גבול כמעט לכמות השינויים שניתן לעשות בכל קמפיין, וישנם גם כלים טכניים מקצועיים רבים שיכולים לסייע במשימה הזו.

חברה מומלצת תדע להכיר את כל הכלים הטכניים שיכולים לסייע לה בביצוע הקמפיינים. החל מכלים שמנבאים מגמות חיפוש, כלים שמנתחים את הסטטיסטיקות של האתר, כלים של פייסבוק ואינסטגרם לאפיון של קהלי היעד ועוד. ישנם כלים רבים שהמומחים בתחום משתמשים בהם, וככל שכמות המידע שמגיעה למי שמבצע את העבודה גדולה יותר – כך ניתן לבצע קמפיינים אפקטיביים יותר.

הפרמטר האחרון והחשוב הוא קבלת דו”חות ביצועים מהחברה באופן קבוע. חשוב לקבל אחת לחודש לפחות דיווחים על התקדמות הקמפיינים ועל הביצועים שלהם. אם מדובר בקידום אורגני, חשוב לקבל דיווח שוטף על המיקומים של האתר, למשל. חשוב לקבל גם נתונים על כמות הכניסות לאתר, על כמות הקליקים בקמפיינים ברשתות החברתיות וכיוצא בזה.

הבחירה הנכונה היא של חברה לשיווק דיגיטלי שתשלב את כל היתרונות שנזכרו כאן ותוכל לבצע עבורכם קמפיינים איכותיים שתהיה להם השפעה אמתית על כמות הלקוחות והמכירות של העסק שלכם.

חשוב  תמיד לזכור

לפני שבחורים חברה לשיווק דיגיטלי תמיד יש לבדוק (ולאמת) המלצות של לקוחות החברה ובכך לקבל אינדקציה למקצועיות החברה, יושרה ומחרים הוגנים. 

אס אי או אנליטיק חברה לשיווק דיגיטלי מקצועית והוגנת המדורגת ראשונה באתר מדרג (אתר הבודק אישית כל לקוח של החברה ומוודא מולם את שביעות רצונם), נשמח לעמוד לשירותכם בכל נושא ושאלה 077-2705787 .